wtorek, 15 maja 2012

Eucerin Aquaporin krem pod oczy - najlepszy na zmarszczki mimiczne!

Dziś chciałabym podzielić się z wami moimi doświadczeniami z tym kremem. W zasadzie nie wiem co mną powodowało kiedy  go kupowałam, ale muszę przyznać, że jestem bardzo wdzięczna tej mocy, bo okazał się on bardzo dobrym nabytkiem.



Zadaniem kremu jest nawilżenie a nie walka ze zmarszczkami, tym bardziej zdziwiły mnie efekty jakie uzyskałam po jego zastosowaniu.

Mam co prawda dopiero 24 lata jednak przez wieloletnie zmagania z trądzikiem, które doprowadziły do przesuszenia skóry, jest ona o wiele bardziej podatna na zmarszczki. Do tego przez długi czas pomimo wady wzroku nie nosiłam soczewek, przez co często mrużyłam oczy, co w połączeniu z częstym uśmiechaniem się sprawiło że już kilka lat temu pojawiły się pod moimi oczami drobne zmarszczki mimiczne. Krem ten bardzo dobrze je wygładza.

Plusy:
+ ma bardzo lekką konsystencje, od razu czuć że skóra jest głęboko nawilżona, a nie jak w przypadku wielu innych kremów pseudo nawilżających, natłuszczona z wierzchu.
+ dzięki odpowiedniemu nawilżeniu zmarszczki mimiczne wygładziły się,
+ duża wydajność - używam kremu już 6 miesięcy (tylko na noc, i nie zawsze)

Minusy:
- brak filtrów przez co używam go tylko na noc.
- działanie jest niestety tymczasowe, kiedy na jakiś czas odłożyłam krem skóra wróciła do poprzedniego stanu.
- cena, zapłaciłam za niego około 40zł 

Podsumowując, jest to jedyny krem jakiego do tej pory używałam, który tak mocno poprawił stan mojej skóry pod oczami. Rewelacyjne nawilżenie. Polecam!

1 komentarz:

  1. Mam trochę odmienne zdanie na temat tego kremu ;) Jest dobrym nawilżaczem, jednak wg mnie na pierwsze zmarszczki za słaby. Uważam też, że krem jest mało wydajny ;) Jednak bardzo spodobała mi się jego poręczna pompka :)

    OdpowiedzUsuń